Dlaczego wybrac system erp

Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga sporej wiedzy i doświadczenia. Bez względu na to w jakiej branży działamy musimy mieć pod kontrolą wiele różnych procesów. Liczy się nie tylko dobra strategia marketingowa i zdobywanie nowych klientów, ale także zarządzanie produkcją, płacami i stanami magazynowymi. Dawniej tego typu procesy rzadko kiedy były skomputeryzowane.

Nawet jeżeli przedsiębiorca posiadał stosowne programy, to miał także kilka różnych baz danych i tak naprawdę nigdy nie miał rzetelnych informacji na przykład o lokalizacji poszczególnych produktów w magazynie. Dziś sprawa wygląda nieco inaczej dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu nie dość, że mamy wszystkie dane w zasięgu ręki, to możemy jeszcze zarządzać całą firmą praktycznie nie opuszczając stanowiska komputerowego.

Jak się okazuje systemy erp w Polsce są coraz bardziej popularne. Co istotne, korzystają z nich nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze czy nawet jednoosobowe firmy. Dlaczego warto postawić na takie oprogramowanie? Zalet tych systemów jest kilka. Nawet jeżeli uwzględnimy spore koszty związane z zakupem i wdrożeniem tych programów, to szybko odnotujemy także zyski związane z automatyzacją wielu procesów. Wyznaczeni przez nas pracownicy będą mieli dostęp nie tylko do bazy danych, ale także do wszystkich procesów związanych na przykład z wysyłką towarów do klienta. W systemach erp stawia się na szybki przepływ informacji, baza danych musi być często aktualizowana. Pracownicy na bieżąco śledzą stany magazynowe, a automatyczne systemy informują nas na przykład o braku jakiegoś produktu na magazynie. W przypadku ogromnych firm zajmujących się produkcją konkretnych produktów lub sprzedażą dowolnych przedmiotów, tego typu oprogramowanie może ułatwiać także odnajdywanie komponentów w dużych magazynach. Wystarczy, że towar został oznaczony kodem kreskowym i że ten kod widnieje w systemie.

Nowoczesne systemy erp ułatwiają także utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Ich dane widnieją w naszej bazie danych i dzięki temu każde kolejne zamówienie przebiega szybciej i prościej. W zasięgu ręki mamy także całą korespondencję z klientem i jego historię zamówień. A jeśli klient wyrazi na to zgodę, to możemy mu regularnie przesyłać informacje o nowych produktach, promocjach i rabatach.


POLKAS
Pasternik 94, 31-354 Kraków
12 634 05 44
http://www.polkas.pl